Beantwoord

Contractverlenging

  • 8 August 2020
  • 8 reacties
  • 397 Bekeken

mijn echtgenote heeft van simpel een E-mail gekregen over 2 jaar contractverlenging,

haar gegevens Wil Rietbroek tel. nr. *tekst verwijderd ivm persoonsgegevens* , huidig contract loopt tot 1 sept. 2020,

nieuw contract gaat in op 1 sept. 2020. verlenging ingevoerd door mij op 8 aug. 2020.

Ik, Theo Rietbroek tel. nr. *tekst verwijderd ivm persoonsgegevens* zou graag dezelfde verlenging aangaan met Simpel,

Is dit mogelijk ?

*tekst verwijderd ivm persoonsgegevens*

icon

Beste antwoord door Robert 10 August 2020, 09:42

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je zet nogal wat prive gegegevens op een openbaar forum. Om misbruik te voorkomen raad ik je aan deze te verwijderen...Kijk in je mijn simpel of je al kunt verlengen

Inderdaad dit  heb ik stom gedaan maar ik zie geen mogelijkheid om het te verwijderen ?

hoe moet ik de tekst verwijderen ?

Karin 303 bedankt voor de tip !!!!

Reputatie 6
Badge +9

Inderdaad dit  heb ik stom gedaan maar ik zie geen mogelijkheid om het te verwijderen ?

hoe moet ik de tekst verwijderen ?

als je in het bericht  bent zie je rechtsonder 3 puntjes....klik erop en kies voor bewerken 

Reputatie 1
Badge +9

Hi ik heb de tekst aangepast en je persoonsgegevens verwijderd.
Ik heb je ook even een privé bericht gestuurd.
Groeten, Robert

Hi ik heb de tekst aangepast en je persoonsgegevens verwijderd.
Ik heb je ook even een privé bericht gestuurd.
Groeten, Robert


Ik was een week op vakantie, is jouw bericht op mijn E-mail geplaatst ?

Wij hadden op tel.nr. [verwijderd ivm privacy] : 500 Mb, 500 sms en onbeperkt bellen. Prijs € 7,50/maand.

Mijn vrouw kwam vanmorgen met de vraag of ik het abonnement veranderd had, want op haar tel.nr. heeft ze nu:  2000 Mb, 250 min. bellen en 500 sms. (?????)

Ik weet van geen wijziging op dit tel.nr. en verzoek u dit terug te draaien.

m.v.gr.

Henk Weekhout

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Henry7th 

Wij wijzigen niet een abonnement voor de klant. Wijzigingen zoals verlengen of een bundelwijziging worden via Mijn Simpel gedaan. 

Je kan op Mijn Simpel onder “abonnement” zien vanaf wanneer de huidige bundel loopt. Heb je het contract verlengd en hierbij een nieuwe bundel gekozen, dan hebben wij hiervan ook een bevestiging per e-mail gestuurd.

Groet, Sanne

p.s. Ik heb uit privacyoverwegingen het telefoonnummer uit te tekst gehaald

Reageer