Beantwoord

Eerste factuur is 30 euro ipv 20 euro, dubbel betalen bij late SIM activatie?

  • 24 September 2020
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Mijn eerste Simpel factuur was 30 euro, bestaande uit 20 euro administratiekosten en 10 euro abonnement. Echter mijn abonnement is pas maanden later ingegaan.  Bovendien is  zojuist mijn eerste maand bij Simpel wederom voor 10 euro gefactureerd. 

Waar is de 10 euro abonnementskosten op de allereerste factuur dan voor?  ( in de maand van de factuurdatum en twee maanden daarna was mijn SIM nog niet geactiveerd, dus ook geen gebruik). 

Wordt er dubbel betaald voor de eerste maand bij late activatie van een simpel SIM?

icon

Beste antwoord door micky010 28 September 2020, 09:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hoi heb je toevallig die factuur bekeken?
Op mijn eerste factuur stond alle informatie die ik nodig had namelijk. Je kan hem gewoon downloaden via Mijn Simpel.

Bij mij stond er -10 op en de andere 10 euro is voor de komende maand. Je betaalt namelijk altijd de maand vooraf en de gebruikskosten achteraf. (logisch want vooraf kan je nog niet weten hoeveel je gaat gebruiken natuurlijk)

Zo zat het bij mij in ieder geval, dus misschien waard om even te bekijken!

Groetjes!

Hi MIcky, dank voor je hulp, je hebt helemaal gelijk er wordt 30 dagen vooruit gefactureerd en inderdaad gecorrigeerd voor de eerste maand vooruit samen met admin.kosten. Dus het klopt allemaal. Tx!.

Reputatie 2

Hi MIcky, dank voor je hulp, je hebt helemaal gelijk er wordt 30 dagen vooruit gefactureerd en inderdaad gecorrigeerd voor de eerste maand vooruit samen met admin.kosten. Dus het klopt allemaal. Tx!.


Graag gedaan hoor!

Reageer