Beantwoord

Factuur betaald en toch een herinnering blijven ontvangen

  • 6 februari 2019
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Beste Simpel, Ik heb een abonnement besteld en betaald. De Sim kaart is al binnen en toch krijg ik steeds herinneringen dat er een factuur open staat. Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Robert 7 februari 2019, 12:06

Hi, Indien je dit abonnement zelf online hebt besteld kan het zijn dat je per ongeluk een dubbele bestelling hebt gedaan.
Als je via de betaallink die in je order bevestiging hebt betaald, krijg je daar ook weer een automatische bevestiging van. In die bevestigingen staan een ordernummer.
Je kan even controleren of het ordernummer (ziet er uit als “s123456789”) overeen komt met het ordernummer in het bericht met de betaalherinnering.
Als deze niet overeenkomen zijn er twee bestellingen geplaatst en kan je contact opnemen met de Simpel Klantenservice om de “foutieve” bestelling te annuleren.
Ook als de ordernummers wel overeen komen is mijn advies om even contact opnemen met de Simpel Klantenservice. Zij kunnen met je klantgegevens voor je kijken wat er mis gaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi, Indien je dit abonnement zelf online hebt besteld kan het zijn dat je per ongeluk een dubbele bestelling hebt gedaan.
Als je via de betaallink die in je order bevestiging hebt betaald, krijg je daar ook weer een automatische bevestiging van. In die bevestigingen staan een ordernummer.
Je kan even controleren of het ordernummer (ziet er uit als “s123456789”) overeen komt met het ordernummer in het bericht met de betaalherinnering.
Als deze niet overeenkomen zijn er twee bestellingen geplaatst en kan je contact opnemen met de Simpel Klantenservice om de “foutieve” bestelling te annuleren.
Ook als de ordernummers wel overeen komen is mijn advies om even contact opnemen met de Simpel Klantenservice. Zij kunnen met je klantgegevens voor je kijken wat er mis gaat.

Reageer