Beantwoord

factuur en betalen meer dan ingesteld plafond

• 6 april 2019
  • 1 reactie
  • 403 Bekeken

hallo
ik had een abo genomen bij jullie van 10 euro per maand 5gb internet en onbeperktbellen ik had dan de eerste 6 maand alles voor 1 euro dit was toen een actie van jullie daarna zou ik 10 euro per maand moeten betalen ik heb mijn plafond ingesteld ook op 10 euro nu krijg ik een factuur van jullie van 25,50 of ik dit even binnen 5 dagen wil betalen na mijn factuur nagekeken te hebben heb ik nog geen 2000 mb verbruikt volgens mij is 1 geb 1000 mb dus zou 5 gb 5000 mb moeten zijn wat ik zou mogen gebruiken om binnen mijn bundel te blijven hoe kan het dat ik dan meer dan 25 euro moet betalen ?
icon

Beste antwoord door Astrid 8 april 2019, 12:01

Hi Alie,

Welkom op onze community!
Heb je de factuur al geopend op je Mijn Simpel pagina? Uit je bericht maak ik op dat er €15 extra kosten bij je normale abonnementskosten zijn gekomen.
Kan het zijn dat je een nieuwe simkaart hebt besteld of een nieuw nummer hebt aangevraagd? Ook is het mogelijk dat er een factuur nog niet betaald is en je hier €15 incassokosten voor in rekening gebracht hebt gekregen.
Via de community heb ik geen inzage in je klantgegevens waardoor ik niet kan zeggen wat het specifiek is. Mocht je er niet uitkomen, kan onze klantenservice met je meekijken en je verder helpen.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi Alie,

Welkom op onze community!
Heb je de factuur al geopend op je Mijn Simpel pagina? Uit je bericht maak ik op dat er €15 extra kosten bij je normale abonnementskosten zijn gekomen.
Kan het zijn dat je een nieuwe simkaart hebt besteld of een nieuw nummer hebt aangevraagd? Ook is het mogelijk dat er een factuur nog niet betaald is en je hier €15 incassokosten voor in rekening gebracht hebt gekregen.
Via de community heb ik geen inzage in je klantgegevens waardoor ik niet kan zeggen wat het specifiek is. Mocht je er niet uitkomen, kan onze klantenservice met je meekijken en je verder helpen.

Groet, Astrid

Reageer