Beantwoord

Factuur en incasso na overlijden oom zonder email

  • 9 September 2019
  • 1 reactie
  • 530 Bekeken

Badge
Mijn tante en oom waren beide klant Simpel.
Mijn tante is paar maanden geleden weduwe geworden en naar aanleiding hiervan heb ik het nummer van mijn oom opgezegd. Mijn tante heeft geen email adres en verder ook geen toegang of gebruik van email adres van mijn overleden oom.
Rekeningnummer waar factuur destijds vanaf werd geschreven is opgezegd en hier is het waarschijnlijk mis gegaan. Echter zonder telefoonnummer om jullie te bereiken is het voor haar onmogelijk te communiceren. Graag wil ik dit herstellen, kan ik via dit bericht de gegevens delen inclusief nieuwe rekeningnummer waar bedragen vanaf moeten worden geschreven?
Het vervelende is dat nu ineens ook het telefoonnummer niet meer werkt terwijl er wel voldaan is middels handmatige overschrijving. Ronduit schandalig. Graag spoedig oplossing.
icon

Beste antwoord door Youp 10 September 2019, 10:38

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hallo @gvr_hat,

Welkom op onze community!

Allereerst wil ik je condoleren met het overlijden van jouw oom.

Verder is het uiteraard erg vervelend dat je tante is geblokkeerd, maar waarschijnlijk is dit dan gebeurd door een betalingsachterstand. Jouw tante kan haar e-mailadres hier laten wijzigen en daarna zelf haar rekeningnummer wijzigen via haar persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina.

Een handmatige overboeking kost meer tijd om te verwerken waardoor het kan zijn dat je tante nog niet is aangesloten. Een iDeal betaling wordt per direct verwerkt waarna je tante dezelfde dag nog bereikbaar is.

Mocht het je niet lukken, stuur dan gerust een bericht via het contactformulier ten name van mij zodat ik het snel voor je in behandeling kan nemen. Telefonisch contact is ook mogelijk.

Succes!

Groet,

Youp

Reageer