Beantwoord

Fout factuurbedrag bij incasso

  • 17 June 2021
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Waar kan ik terecht voor een foutieve incasso? De aanbetaling is niet meeberekend in de factuur waardoor alsnog het volledige bedrag geïncasseerd is + de aanbetaling.

Heeft iemand een emailadres/telefoonnummer/contact?

icon

Beste antwoord door Phil 18 June 2021, 13:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @David Kraaijeveld,

Zeer begrijpelijk dat je hier vragen over hebt.

Check voor de zekerheid goed of de aanbetaling niet op de factuur is meegenomen. Je ziet namelijk altijd het volledige factuurbedrag staan, op de factuur zelf staat uiteindelijk de aanbetaling verwerkt. Als het hele bedrag zonder de aanbetaling op de factuur staat en dat bedrag ook geïncasseerd is, neem dan contact met onze klantenservice op. Dan checken we het verloop van de betaling in onze systemen.

Groetjes,

Phil

Reageer