Beantwoord

Geen facturen en specificatie

  • 2 November 2020
  • 2 reacties
  • 230 Bekeken

Op mijn Simpel mis ik de facturen en specificatie nam mijn abonnement, stonden er vanmorgen wel op.

Heb ze bekeken en toen waren ze weg. hoe kan dit 

icon

Beste antwoord door Phil 4 November 2020, 13:33

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Phil

Dank voor reactie maar is al opgelost. mvg

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Oldspaik,

Allereerst welkom op onze Community!

De facturen en bijbehorende specificaties die op Mijn Simpel verschijnen kan je daar tot een jaar na publicatie nog terugvinden. Daarna worden de gegevens verwijderd en zijn de documenten ook niet meer zichtbaar op je Mijn Simpel account. Indien je het hierbij over facturen hebt die niet ouder dan een jaar zijn, is het eigenlijk niet de bedoeling dat deze verdwijnen. Tevens verwijderen wij reeds verschenen facturen niet. Tijdens de overgangsperiode van bundelperiode naar bundelperiode bestaat er een kort moment waarbij je de verbruiksgegevens van je nieuwe periode inziet maar nog geen factuur, dat heeft ermee te maken dat de factuur op dat moment nog wordt opgemaakt. Zodra de nieuwe factuur online staat ontvang je van ons een bericht per e-mail om je daar van op de hoogte te brengen.

Mochten bovenstaande situaties niet van toepassing zijn, dan raad ik je aan om je cookies te verwijderen en de cache te legen of bijvoorbeeld via een PC of laptop een andere browser te proberen. Laat je middels een reactie weten of het gelukt is?

Groetjes,

Phil

Reageer