Beantwoord

Geen factuur op Mijn Simpel

  • 5 april 2019
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Ik heb de mail ontvangen:
Beste xxxx,
Je nieuwe factuur voor het nummer xxx staat klaar op Mijn Simpel. Het factuurbedrag is €xx,xx
De factuur en de specificatie kun je bekijken op Mijn Simpel en in de Mijn Simpel-app.
Helaas, deze factuur staat niet op Mijn Simpel, de laatste is die van vorige maand.
Het is een zakelijk abonnement, dus ik heb de factuur wel nodig.
icon

Beste antwoord door Astrid 8 april 2019, 11:39

Hi @lpketting & @R.de.Jong,

Bedankt voor jullie bericht.
We hebben afgelopen weekend een kleine storing gehad waardoor het wat langer duurde voordat de nieuwste factuur online stond.
Onze excuses voor het ongemak!

Groet, Astrid
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo,
Ik heb het zelfde.
Wel een mailtje dat je nieuwe factuur online staat maar geen nieuwe factuur :(

Misschien iets fout gegaan??
Inmiddels staat de factuur er.
Reputatie 2
Badge +8
Hi @lpketting & @R.de.Jong,

Bedankt voor jullie bericht.
We hebben afgelopen weekend een kleine storing gehad waardoor het wat langer duurde voordat de nieuwste factuur online stond.
Onze excuses voor het ongemak!

Groet, Astrid

Reageer