Beantwoord

Geen via via voordeel ontvangen!

  • 16 June 2021
  • 4 reacties
  • 492 Bekeken

Hallo, 

Ik heb de via voordeel link aangeklikt op woensdag 24 maart  en het abonnement was afgerond op op dezelfde dag op 15:55 met een bevestigingsmail van Simpel. Alleen krijg ik nu te horen dat ik deze link helemaal niet heb gebruikt en geen korting meer krijg? Belachelijk Ik heb zelfs een bewijsje dat ik eerst de link heb geopend en daarna heb besteld zie de afbeelding. 

Graag hulp hierbij want ik vind dit niet eerlijk en zal Simpel dan ook niet meer aanraden aan collega's vrienden of familie. 

 

icon

Beste antwoord door Phil 17 June 2021, 12:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Tamazight Bt,

Leuk dat je een abonnement bij ons hebt besteld!

Wanneer je via de link bestelt die op jouw screenshot staat, ontvang je na de bestelling een bevestiging dat er gebruik is gemaakt van Via Via Voordeel. Daarna krijg je nog een definitief bericht waarin aangegeven staat of het voordeel wordt toegepast of niet. Het verwerken van het voordeel gebeurt uiteindelijk nadat de bedenktermijn van de nieuwe bestelling voorbij is en de bestelling niet geannuleerd is. Dit kan soms even duren, bijvoorbeeld in het geval van nummerbehoud. Dan eindigt je bedenktermijn 14 dagen nadat je naar ons bent overgestapt.

Voldoe je aan alle voorwaarden en zie je geen Via Via Voordeel terug, neem dan contact met ons op. Dan kijken we specifiek mee bij de abonnementen.

Groetjes,

Phil

Reputatie 6
Badge +9

Wacht op een medewerker van Simpel,  ik ben ook maar klant en kan niet bij gegevens.....ergens lijkt er iets misgegaan te zijn. Heeft je zusje wel bericht en voordeel ontvangen?

Goedemiddag Karin, misschien was ik niet duidelijk maar de via voordeel link is van mijn zusje afkomstig. Ik begrijp dat je geen 10 euro korting kan ontvangen vanuit jezelf. Ik heb hier het bewijsje dat mijn zusje dit heeft verstuurd op dezelfde dag. 

 

Reputatie 6
Badge +9

Het via via voordeel krijg je als klant van Simpel wanneer iemand anders via jou een abonnementafsluit . Niet als je voor jezelf een abonnement afsluit.

Reageer