Beantwoord

Hoezo is mijn rekening hoger dan het Plafond?

  • 23 January 2021
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Mijn dochter heeft al jaren een plafond van 15 euro. 

Hoe kan het dat ze nu een rekening krijgt van 23.50, van 8.5 abonnement plus 15 euro internet? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 January 2021, 12:58

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @ellieoos,

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden!

Als je het Plafond tot een bepaald bedrag instelt kan je hier in principe niet overheen gaan. Hier gelden echter wel een paar uitzonderingen voor: 

  1. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Onder het kopje Plafond kan je drie mobiele nummers invoeren, die je altijd kan bereiken. Voor het bellen naar deze nummers geldt het buitenbundeltarief wanneer het Plafond is bereikt en deze bundels op zijn.
  2. Bij het verlengen van een abonnement ontvangen klanten nu één maand gratis. Normaliter vullen de kosten van het abonnement je Plafond, maar omdat deze dan wegvallen, kan je voor €15 euro buiten je bundel kosten maken. 

Op de factuur in jouw persoonlijke Mijn Simpel account, kan je inzien waarom deze buitenbundelkosten in rekening zijn gebracht. 

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust even contact met ons op. 

Groet, 

Lisa

 

 

Reageer