Beantwoord

Hoge factuur

  • 27 July 2020
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Afgelopen weekend ben ik een weekendje weg geweest. Op vrijdag avond kreeg ik een mailtje dat mijn internet bijna op was, dus kocht ik een 500mb aanvuller. Deze is verwerkt en na het zwemmen op zaterdag ochtend kreeg ik een melding dat ik al 40 euro boven mijn rekening zat? Ik heb mijn telefoon op de aangegeven tijden in de factuur niet gebruikt en ik schrok best wel van dit bedrag. Hoe kan dit? Ik ben nog nooit over mijn internet bundel gegaan en dit liet mij erg schrikken, iemand die mij hierbij kan helpen of antwoorden heeft?

icon

Beste antwoord door Phil 28 July 2020, 10:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt het best even contact opnemen met de klantenservice....soms zijn ze schappelijk als het de 1e keer is

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Monique12,

Buitenbundelkosten die je niet met opzet maakt zijn natuurlijk nooit leuk. Zoals Karin aangeeft zijn er uitzonderlijke situaties waarbij we je tegemoet komen. Als je contact met ons opneemt, dan pakken we je abonnement en factuur erbij en kijken we samen naar wat er mogelijk is :thumbsup_tone2:

Groetjes,

Phil

Reageer