Op de Mijn Simpel pagina kan je de factuur inzien. De abonnementskosten van de huidige bundelperiode en de buitenbundelkosten van de vorige bundelperiode worden op de factuur gerekend. Is er bijvoorbeeld een wijziging in de kosten of in het plafond geweest afgelopen maand, dan kan dit het verschil in kosten verklaren.
Dit is precies ook zo bij mij. Normaal stopt het altijd netjes zodra ik het plafond van 10 euro heb bereikt maar deze keer krijg ik een factuur voor 19 euro.
Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!
Groet en geniet van je weekend!
Ilan
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem. 10 euro plafond, 19 euro rekening, in de laatste paar dagen wordt er data verrekend boven de 5 GB, terwijl dat vanwege het plafond direct op mijn 10 euro abonnement niet zou moeten kunnen. Ik zie geen telnr wat ik kan bellen. Iemand moet mijn gebruik en factuur kunnen inzien, en evt mijn factuur kunnen corrigeren.
Welkom op onze community!
Wij kunnen op de community niet precies zien wat er aan de hand kan zijn.
Je kunt hierover beter contact opnemen met onze klantenservice, wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.