Beantwoord

ik moet €10 terug krijgen

  • 23 May 2021
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Hallo 

ik heb via via voordeel gebruikt om een voordeel naar een veiendin van mij te sturen en zij heeft via de link een abonnement gemaakt.

 

hoe kunnen wij nu de €10 euro krijgen.

zoals ik begrepen heb moet elke persoon van ons €10 terug krijgen of heb ik het verkeerd begrepen?

Ik heb nog een vraagje… ik zie in mijn simpel dat er €50 overige kosten,moet ik dit betalen of niet?

en waarom is dit bedeag eigejjk dat vind ik raar ik brtal elke maand €10

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Phil 26 May 2021, 13:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

@Yarahasan jullie krijgen eenmalig €10,- voordeel.

https://www.simpel.nl/via-via-voordeel-delen

Wat de overige kosten betreft zou ik even contact opnemen met de klantenservice.

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Yarahasan,

Leuk dat je iemand anders bij ons hebt aangedragen, bedankt!

Het Via Via Voordeel wordt automatisch verrekend nadat de bedenktermijn van de nieuwe bestelling voorbij is. Belangrijk hierbij is ook dat de nieuwe bestelling niet wordt geannuleerd. Je ontvangt ook nog een e-mail van ons waarin we het Via Via Voordeel bevestigen of afwijzen.

Met betrekking tot de overige kosten die je hebt gemaakt, raad ik je aan om een kijkje te nemen in je Mijn Simpel account. Daar staan namelijk je overige kosten uiteengezet in de verbruiksspecificatie en zie je gelijk hoe die kosten tot stand zijn gekomen. Heb je daarna nog vragen over de gemaakte kosten dan kan je altijd contact met ons opnemen. Bij voorbaat heb ik al wel een tip voor je om ongewenste extra kosten te voorkomen: het Plafond! Hier lees je wat het Plafond precies is en welke voordelen het Plafond heeft.

Groetjes,

Phil

Reageer