Beantwoord

Ik wil betalen voor 1000 MB hoe moet ik dat doen

  • 24 April 2019
  • 5 reacties
  • 336 Bekeken

Badge
Ik heb mijn maand rekening betaald maar heb 1000 MB besteldt maar hoe moet ik dat nu betalen
icon

Beste antwoord door Ilan 25 April 2019, 15:32

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Kan dit ook verklaren waarom mijn dochter deze maand alleen haar reguliere abonnement heeft betaald, terwijl ze volgens eigen zeggen diverse malen een MB aanvuller heeft aangeschaft?

Hi @Debora Zeldenrust,

Dat kan zeker, de kosten van een MB-aanvuller vallen onder de verbruikskosten enĀ verbruikskosten worden altijd achteraf in rekening gebracht. Ik raad je aan om de nieuwe factuur via je Mijn Simpel account te checken wanneer deze online staat.

Oke kan ik dan 1000mb krijgen
Reputatie 2
Badge +8
Hi @Remone,

Dat kan zeker! Je kan een MB-aanvuller bestellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina, gelijk bij het kopje 'Overzicht'.
Je MB-aanvuller is geldig tot aan je nieuwe bundelperiode. Je ziet bij 'Overzicht' op je Mijn Simpel pagina hoeveel dagen dat nog zijn.

Groetjes, Alexandra

Kan dit ook verklaren waarom mijn dochter deze maand alleen haar reguliere abonnement heeft betaald, terwijl ze volgens eigen zeggen diverse malen een MB aanvuller heeft aangeschaft?

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Frans.

Wanneer je een MB-aanvuller aanschaft dan komen de kosten hiervoor op je volgende factuur te staan.

Groet,
Ilan

Reageer