Beantwoord

Ingangsdatum verlengen abonnement

  • 15 January 2019
  • 7 reacties
  • 1195 Bekeken

Badge
Stel je hebt een jaar abonnement dat eindigt op 1 januari volgend jaar en je verlengd hem na 6 maanden.
Gaat je nieuwe abonnement dan gelijk na die half jaar in of pas aan het einde van je oude abonnement, in dit geval dus 1 januari.
Als hij direct ingaat zou dat dus betekenen dat je eigenlijk elke keer aan abonnement van 6 maanden kan afsluiten, klopt dat ?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 January 2019, 10:56

Bekijk origineel

7 reacties

@Wiseguy010 @Snowboard

Bij Simpel gaat de contractverlenging direct op de eerste dag van je volgende bundelperiode in, รณรณk als je je contract 6 maanden voor de originele einddatum verlengt. Naar aanleiding van jullie vragen heb ik een nieuw topic geschreven over de ingangsdatum van een contractverlenging. Dank jullie wel voor je input!

Groeten, Josephine
Reputatie 6
Jouw zelfde vraag werkt zo.

6 maanden voor het huidige abonnement maandelijks opzegbaar wordt kun je verlengen tegen de huidige gunstige aanbiedingen (eurokrakers), maar aanbiedingen kunnen veranderen in de loop der tijd gedurende die 6 maanden. Dus het kan ook meer of minder gunstig worden qua aanbod.

Bij een verlenging ga je eigenlijk een nieuw abonnement aan van 2 jaar met hetzelfde 06 en deze gaat van kracht als de oude qua datum is verstreken.
Reputatie 6
Hoi Wiseguy010.

Je hebt gelijk, dat had ik.niet goed genoeg gelezen.

Bij een lopend abonnement van een jaar zie je op Mijn Simpel (app), tabblad abonnement de einddatum staan.
Vanaf 6 maanden voor die datum kun je verlengen. Je verlengde abonnement gaat echter in als de huidige abonnement is verstreken wat betreft einddatum en dan begint een nieuw jaar.
Badge
Super! heel erg bedankt voor de info Josephine wilde graag zekerheid hierover.
Badge
Beste,

Bedankt voor de uitleg, maar het gaat hier dus om een 1 jarig abonnement geen 2.
Stel dat je jaar abonnement start op 1 januari 2019, dan kan je dus eind juni 2019 verlengen.
Gaat je verlenging dan gewoon direct in juli in gebruik en word dat je nieuwe aansluit datum? of word je dan verlengd op 1 januari 2020 en verleng eigenlijk tot 2021 ?
Badge
Wel erg jammer dat ik niet 6 maanden eerder heb verlengd, nu ik dit weet had ik het zeker gedaan.
Reputatie 6
Hi Josephine.

Volgens mij stelde ik geen vraag en gaf antwoord, bijna klopte het behalve dat van bundelperiode. Weer een beetje wijzer.๐Ÿ˜‰

Uniek bij Simpel is dat de ingangsdatum van de verlenging direct op de eerste dag van je volgende bundelperiode in gaat. Ook als je 6 maanden voor de originele einddatum verlengt.


Inderdaad uniek! Thanx voor je antwoord.๐Ÿ˜Ž

Reageer