Beantwoord

Kan ik met het Plafond buitenbundelkosten voorkomen?

  • 23 January 2021
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Hi, ik ben van plan een abonnement voor m’n zoon aan te schaffen. Ik dacht aan een 10GB + onbeperkt bellen. dit kost €10p/mind
 

Nu lees ik dat er een plafond ingesteld kan worden vanaf €10. 

kan ik dan een plafond instellen op €10 euro waardoor hij nooit over het abonnement heen kan gaan? En daarmee dus altijd maximaal €10 p/mind betaald. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 January 2021, 13:11

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @Niki

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden, en wat leuk dat je een abonnement wil afsluiten. 

Bij de beste deal van €10,-  ontvangt hij 5GB internet, onbeperkt bellen en 500 sms’jes. 
Het Plafond kan ingesteld worden vanaf €10,- en bedraagt minimaal de abonnementskosten per maand. Stel dat je het Plafond op  €10,- instelt, dan houdt dit inderdaad in dat hij niet buiten zijn bundel kan internetten of bellen. Zodra zijn tegoed op is, wordt zijn simkaart geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 

Het gebruik van het Plafond kost overigens €0,50 per maand, ongeacht hoe vaak of hoe lang je Plafond gedurende deze maand actief is. 

Mocht je verder nog vragen hebben omtrent het Plafond, laat het ons dan gerust even weten.

Groet,

Lisa

 

Reageer