Beantwoord

Kosten buiten de bundel door internetverbruik

  • 20 November 2019
  • 7 reacties
  • 477 Bekeken

Hallo, 

Door dat mijn Wi-Fi thuis was uitgevallen en ik de radio aan had staan op mijn telefoon  zat ik ineens ver buiten mijn bundel. Nu zag ik dat hij geblokkeerd was bij 50 euro maar ik kon er niks aan doen omdat ik het niet meteen in de gaten had dat mijn Wi-Fi was weg gevallen. 

Is er een mogelijkheid dit bedrag terug te krijgen?

Groetjes Suzanne 

icon

Beste antwoord door Tess 22 November 2019, 12:28

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +8

Hi Suzanne,

Welkom op onze community!

Ik kan goed begrijpen dat het vervelend is wanneer je onverwachte kosten krijgt.

Om te zien of wij jou hiermee verder kunnen helpen wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij helpen je dan graag verder.

Groetjes Tess 

Doordat me zoontje 16-11 jarig was en wij dus niet thuis waren en dus geen wifi hadden. is mijn jongste zoontje op mijn telefoon geweest en heeft nog niet 5 minuten youtube gekeken. Ik dacht dat ik net op tijd was door mijn telefoon af te pakken. maar jammer genoeg kreeg ik gelijkertijd een bericht binnen dat 100% verbruikt was en meteen erna een bericht dat me telefoon geblokkeerd was om kosten te voorkomen. Kreeg alleen ook meteen een factuur binnen dat ik 100euro moest betalen.. beetje jammer dit ! voor een abonnement dat maar 10 euro kost.

jammer simpel ! 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @svandijk , ik kan mij voorstellen dat je van oplopende kosten schrikt! Zeker Youtube video’s in HD kan het verbruik in korte tijd snel oplopen.

 

Via Mijn Simpel kan je een plafond instellen. Meer informatie over het plafond vind je hier.

Inmiddels telefonisch contact gehad met simpel. Was snel geregeld. Mijn factuur zou worden aangepast omdat er 22 euro verrekend kon worden met databundels. Een toezegging die niet het hele probleem oplost maar zeker netjes was afgehandeld voor mij. Ik moest de eerstvolgende factuur maar in de gaten houden. Tot ik vandaag deze mail kreeg:

 

Onlangs heeft u contact opgenomen met de klantenservice van Simpel, in verband met uw factuur. Mijn collega heeft een coulance voor u aangevraagd, daarom ontvangt u deze e-mail.

De financiële afdeling keurt de coulance voordat hij wordt toegewezen. In uw geval is de coulance afgewezen. De reden hiervan is, dat u niet aan de voorwaarden voldoet om in aanmerking te komen voor de coulance. Wij kunnen niets voor u betekenen. 

Ik wens u nog een fijne dag. 

 

Fijne dag? Is dit niet gewoon je afspraken niet nakomen? Misschien de telefonische klantenservice eerst betere instructies geven dat er nog een financiële afdeling naar moet kijken. Ik heb nergens voorwaarden gezien of gelezen. Welke voorwaarden? Ik ga er vanuit dat een mondelinge afspraak/toezegging ook een afspraak is en morgen opnieuw bellen met de klantenservice.

Reputatie 2
Badge +8

@Suzanne Luyken zojuist hebben we even contact gehad, fijn dat het opgelost is zo! :)

Groetjes, Alexandra

Ik was al van plan even een berichtje te plaatsen dat het toch allemaal goed is gekomen maar jullie waren mij voor.

Bedankt voor de goede service!

Ja lekker.. Had ik ook gebeld en ook eerst gezegt dat ze wat voor mij konden regelen, maar toen ze zagen dat ik een extra bundel genomen hadden(noodgedwongen) kon het niet meer.. Nou mijn contract loopt bijna af, dan zeg ik het op na bijna 4 Jr klant.. Ik ga wel naar Robin mobile.. Alles onbeperkt voor iets meer! 

Reageer