Beantwoord

Mailadres voor facturen

  • 30 October 2019
  • 4 reacties
  • 398 Bekeken

Badge

Mijn facturen wil ik graag ontvangen op het emailadres van mijn boekhoudprogramma. Dat is een ander emailadres dan waarmee ik communiceer. Ik ben bijvoorbeeld [email protected], en ik zou graag mijn facturen niet alleen maandelijks willen downloaden (moet ik agenderen), maar toegestuurd willen krijgen op [email protected]. Kan dat?

icon

Beste antwoord door Youp 31 October 2019, 11:57

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +8

Hallo @wimborsboom,

 

Goed dat je contact opneemt met ons!

 

Wij versturen de facturen niet per mail. Je kan de facturen enkel downloaden op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Facturen´.

 

Groet,

 

Youp

Badge

Dag Youp,

Met de aanvang van mijn post “Mijn facturen wil ik graag ontvangen “ bedoelde ik ook een poging tot heroverweging door Simpel om de facturen (op verzoek?) wél te versturen. 

Groet,

Wim Borsboom

 

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @wimborsboom , op dit moment hebben wij nog niet de mogelijkheid om de facturen wel per e-mail te versturen. We gaan je verzoek uiteraard wel meenemen, wie weet bestaat deze optie in de toekomst wel.

 

Groet, Sanne

Ik zou ook heeeeel graag maandelijks de factuur per mail ontvangen. Dus bij deze nog een verzoek deze functionaliteit aan het systeem toe te voegen ;-)

Reageer