Vraag

mb

• 9 May 2024
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Badge

Mijn mbs waren op en blijkbaar moet ik nu 37 euro en nog wat betalen. Omdat ik 300mb heb opgemaakt. Ik vind dit niet kunnen ik wist er niet eens iets van.

7 reacties

Reputatie 6

Hi @rpeeters200 

Je hebt dit dit zelfde topic gisteren al geschreven. Een vraag uit interesse. Wat voor telefoon heb je?

Heb je een data manager geïnstalleerd? Nee? Dan zou ik je willen adviseren dat alsnog te doen. Limiet, bundel op bijvoorbeeld 80%.

Internet buiten je bundel alleen al kost €0.15 per MB.

Tarieven pagina.

Verder kun je kiezen voor het Simpel plafond als bescherming. 

Badge

samsung a33 5g maar ik wist niet dat mijn 4g op was en 27 euro kosten is best veel voor perongelijk 300mb en als ik dit opzoek en ik kom bij andere topics uit staat er dat julliebij de 1e keer iets zouden kunnen beteken

zoals dit dit is van een andere topic, 

Toch weten we dat het kan gebeuren dat je desondanks toch nog per ongeluk verrast kan worden door kosten voor bijvoorbeeld internetverbruik buiten de bundel. Als dat voor het eerst gebeurt zijn we coulant. We rekenen de kosten dan terug naar een MB- aanvuller. Natuurlijk wijzen we je dan wel op de keuzemogelijkheden, onze sms-notificaties, het volgen van je verbruik in onze app en de mogelijkheid om een Plafond in te stellen om extra kosten te voorkomen.

Reputatie 6

Hi @rpeeters200 

Zoals je in mijn handtekening kunt lezen ben ik geen medewerker van Simpel, dit te hebben gezegd. 

Je kunt bij instellingen op de telefoon, verbindingen, gegevensgebruik​​​​​​. Factuurcyclus en gegevensgebruik een waarschuwing en gegevens - limiet instellen. Dat zal je helpen met een Android telefoon om dit niet meer mee te maken. Veilige marges aanhouden. 

Verder kun je bij die instellingen, gegevensgebruik ook zien welke apps voor het verbruik hebben gezorgd. En daar kun je dan ook zien wat je daaraan kunt doen. 

Ik hoop je hiermee al wat nuttige tips te hebben gegeven. 

Ik hoop, verwacht dat morgen een medewerker van @Simpel reageert die met je mee kan kijken of er iets mogelijk is maar hou in gedachten dat de kosten zijn gemaakt. 

Badge

Lange reactie tijd......

Reputatie 6

Je hebt woensdag al een topic gemaakt, donderdag was een roostervrije dag voor velen. Maar vrijdag ook geen reactie vanuit Simpel. 

Community..... Communicatie? Niet alleen bij jou mist er iets vanuit Simpel.

De drive......motivatie.....methode van werken... 

Grote werkdruk geloof ik echt wel. 

Maar dit. 

Onbegrijpelijk. 

Badge

Onbegrijpelijk van uit mij?

Reputatie 6

Nee, vanuit de provider.

Community..... Communicatie? Niet alleen bij jou mist er iets vanuit Simpel.

Reageer