Beantwoord

Mislukte factuur/betaling

  • 16 October 2019
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Hoi, 

ik had een mislukte betaling maar heb die betaald alleen er staat nu nog bij me simpel factuur betaal nu hoe weet ik of dit werkelijk is gelukt

icon

Beste antwoord door Youp 17 October 2019, 14:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Ja het gevolg kan zijn dat je betaling in het ongunstigste geval 10 werkdagen erover doet om verwerkt te worden door Simpel waardoor de factuur in de tussentijd dus nog niet op betaald staat. Het snelste is om via je Simpel pagina via iDEAL te betalen. 

Ik heb handmatig gedaan maar moet binnen 5 werkdagen betalen, kan dit gevolgen hebben ook al heb ik betaald maar nog niet verwerkt?

Badge +8

Hallo @Naomi677,

 

Welkom op onze community!

 

Heb jij je betaling handmatig overgemaakt of via ´Mijn Simpel´?

 

Via Mijn Simpel / facturen kun je het bedrag snel en eenvoudig met iDEAL betalen. Je betaling wordt dan dezelfde dag nog verwerkt. Als je het via ´Mijn Simpel´ hebt betaald en het is dus niet verwerkt, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. 

 

Je kunt het bedrag ook overmaken met een bankoverschrijving. Let op! De verwerking van een bankoverschrijving duurt maximaal 10 werkdagen. Om die reden adviseren we je altijd met iDEAL te betalen.

 

Groet,

 

Youp

Reageer