Beantwoord

Onterechte kosten voor telefoongesprekken

  • 15 April 2019
  • 3 reacties
  • 407 Bekeken

Badge
Ik krijg kosten doorberekend voor gesprekken naar het buitenland die ik beslist NIET gevoerd heb.
herkent iemand dit? Wat gebeurt hier en hoe voorkom ik dit? en hoe krijg ik mijn geld terug?
Anna
icon

Beste antwoord door Astrid 17 April 2019, 08:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hou ons vooral op de hoogte mocht het nog een keer gebeuren! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je een Nederlands nummer belt en zonder het door te hebben, wordt doorgeschakeld naar het buitenland.
Badge
Goedemorgen Astrid, dank voor je reactie. Nou ik weet zeker dat ik geen buitenlands nummer heb gebruikt. Ik heb wel met een autoverhuur gebeld en het is mogelijk dat ik zonder het te weten ben doorgesluisd naar een buitenlands callcenter Oid. Ik houd het wel ff in de gaten want vorige maand had ik ook opeens veel meer kosten dan ik dacht.
Reputatie 2
Badge +8
Hi Ans,

Wat vervelend dat je berekend wordt voor telefoongesprekken die je niet gevoerd hebt. Heb je nagekeken in je telefoongeschiedenis of het telefoonnummer hier bij staat? Het kan gebeuren dat je een nummer te veel intoetst waardoor je per ongeluk naar het buitenland belt. Vanaf de community heb ik geen inzage in je telefoongeschiedenis. Weet je zeker dat je het niet gebeld hebt? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen je hier verder bij helpen. Het is verstandig om een screenshot van je telefoongeschiedenis mee te sturen zodat we kunnen zien dat je het nummer niet hebt gebeld.

Groet, Astrid

Reageer