Beantwoord

Oplichting

• 29 december 2019
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Een Sim only abonnement hebben van 2 euro en vervolgens een rekening krijgen van 37 euro omdat ik over me data heen gegaan ben. Op het moment dat dit gebeurde stond mijn telefoon uit. Contact gehad met simpel en enige wat ik te horen krijg de factuur heeft altijd gelijk. Nu zie ik meerdere klachten hierover en hebben wij besloten om actie te gaan ondernemen hierover. Wie herkent zich hierin en zou zich bij ons aan willen sluiten? 

icon

Beste antwoord door Alexandra 30 december 2019, 15:51

Hoi @Sheila88 Sheila, ik heb je een privé bericht toegestuurd.

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @Sheila88 Sheila, ik heb je een privé bericht toegestuurd.

Groetjes, Alexandra

hi Sheila, @Sheila88 

ja ik doe graag mee. Samen staan we sterker. Ik heb foutieve rekening. Ze beweren dat ik over bundel heen ben gegaan. Ondanks dat op mijn account nog 15 mb stond die ik gerefresht had voordat ik bekeek en daarna mobiel meteen uit heb gezet.

Daarna heb ik ook nog alle mb’s opgeteld in mijn specificatie en dan kom ik op lager mb uit dan dat simpel beweert en inderdaad geen enkele medewerker die normaal antwoordt of het bekijkt. Hun systeem is waterdicht.. maar niet heus. Ze bekijken de rekening niet eens. rekenen het niet na. en altijd een andere medewerker, met zelfde zinnen. Ipv iets te leren over hun eigen systemen. mooie woorden maar geen daden.

En het zou mij niets verbazen dat meer facturen niet kloppen. waarschijnlijk zijn er weinig mensen die al die data bij elkaar optellen. zou ik wel eens doen.

Dus je kunt mij berichten. 

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Let,

Welkom op onze Community!

Wij hanteren een betrouwbaar en nauwkeurig registratie systeem waarbij de verkeersgegevens automatisch geregistreerd worden op je simkaart. De factuur wordt opgesteld aan de hand van deze verkeersgegevens. Ik begrijp dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice. Omdat dit een publieke platform is, wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met het mobiele nummer waar het om gaat. Ik kijk vervolgens graag met je mee om de gewenste berekening te gaan maken of het ook daadwerkelijk klopt

Groetjes,

Houssam

Reageer