Beantwoord

Per direct mijn bestelling stopzetten en contract beeindigen

  • 23 July 2021
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

Ik wil per direct mijn bestelling terugdraaien / stop zetten.

Ik kom er net achter dat ik de ingangsdatum helemaal niet kan instellen. Terwijl die informatie wel zo verstrekt was door jullie robot. Er was zelfs geschreven door die (Stomme) robot dat na de bestelling de datum van overdracht uitgesteld kan worden. Dat is dus helemaal niet waar.

Ik heb al betaald maar ik wil nu per direct gebruik maken van mijn 14 dagen bedenktijd recht. 

Heb al gezocht in mijn inlog omgeving… Daar kan het niet. Heb gereageerd op de emails, maar daar kan je niet mee reageren. Zit bij toeval op een whatsapp nummer van Simpel ( +31 6 18431095 ) maar daar komt nog geen reactie. 

Graag ontvang ik heldere instructies hoe ik per direct dit contract kan stop zetten.

 

Met vriendelijke groeten, Judith

 

icon

Beste antwoord door Phil 27 July 2021, 11:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi Judith @Swanenburgh,

Jammer om te lezen dat je de bestelling wilt annuleren.

Bij een nieuw telefoonnummer is het niet mogelijk om de ingangsdatum zelf te bepalen. Je dient de simkaart dan binnen 14 dagen na ontvangst te activeren waarna ook je abonnement wordt geactiveerd. In het geval van nummerbehoud heb je wat meer keuze, dan ontvang je van ons een overstapdatum. Die overstapdatum kan je echter wel uitstellen waarbij je zelf een nieuwe datum kan kiezen die maximaal 90 dagen in de toekomst ligt. Ben je er via WhatsApp inmiddels uit met mijn collega?

Groetjes,

Phil

 

Reageer