Beantwoord

Plafond bereikt?

  • 19 March 2020
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Ik krijg nu al twee keer na elkaar een melding dat mijn plafond bijna bereikt is, maar wanneer ik naar mijn overzicht van verbruik kijk, heb ik van alles nog meer dan driekwart… iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Phil 20 March 2020, 11:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @JetMuskens en welkom op de community!

Mijn collega Ilan heeft in deze topic gereageerd op een vergelijkbare situatie.

Groetjes, Mike

Ik heb een email ontvangen dat mijn plafond bijna bereikt is!!!

Maar bij verbruik staat dat ik bellen 2.20 min, internet 5,94 mb, en een sms je.

Raar maar ik begrijp dit niet, waar komt dat plafond vandaan

Groet Henk Driessen

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Henk Driessen 

Goed dat je op de Community rondkijkt voor oplossingen!

Het Plafond en je tegoed staan in wezen los van elkaar. Het Plafond gaat enkel over de ruimte in euro's die je over hebt buiten je bundel om. Stel je bundel bedraagt €10,00 en het Plafond staat op €15,00 dan is er €5,00 ruimte voor extra kosten. Wanneer je iets met je simkaart doet dat kosten met zich meebrengt, telt dit op in het Plafond. Stel je Plafond en abonnementskosten staan gelijk aan elkaar, dan is je Plafond al bereikt, want er is geen ruimte voor extra kosten. Dit staat los van je bundelinhoud. 

Is het Plafond zo ietsje duidelijker?

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

Reageer