Beantwoord

simkaart geblokkeerd, maar krijg een factuur

  • 24 juli 2019
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Ik heb een maand geleden mijn simkaart geblokkeerd, omdat mijn telefoon was gestolen. Ik heb toen ergens anders een nieuw abbonement afgesloten met telefoon erbij omdat ik het geld niet had om een nieuwe telefoon te kopen. Maar nu krijg ik weer een factuur van simpel. Hoe stop ik dit?
icon

Beste antwoord door Robert 25 juli 2019, 16:53

Hi Lesleyy,

Welkom op onze community!

Jammer om te lezen dat je wilt opzeggen. Je simkaart blokkeren is echter niet voldoende.
Simkaart blokkeren is er voor gevallen als een gestolen of verloren telefoon. Wat bij jou ook van toepassing was.

Als je het abonnement zelf wil opzeggen, kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice om het abonnement op te zeggen.
Ik kan op de community je gegevens niet inzien dus ik heb geen idee of je bovenstaande al gedaan hebt.
Zo ja, dan raad ik je ook aan opnieuw contact met onze klantenservice op te nemen zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan.

Groeten, Robert
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi Lesleyy,

Welkom op onze community!

Jammer om te lezen dat je wilt opzeggen. Je simkaart blokkeren is echter niet voldoende.
Simkaart blokkeren is er voor gevallen als een gestolen of verloren telefoon. Wat bij jou ook van toepassing was.

Als je het abonnement zelf wil opzeggen, kan je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice om het abonnement op te zeggen.
Ik kan op de community je gegevens niet inzien dus ik heb geen idee of je bovenstaande al gedaan hebt.
Zo ja, dan raad ik je ook aan opnieuw contact met onze klantenservice op te nemen zodat we kunnen kijken wat er mis is gegaan.

Groeten, Robert

Reageer