Beantwoord

Te hoge factuur van €50

  • 24 January 2019
  • 4 reacties
  • 618 Bekeken

Plafond bereikt begin januari van 50 euro en waarschuwing sms gekregen. plafond opnieuw ingesteld op 10 euro en meteen 40 betaald. nu sturen jullie rekening van 51 euro, waar het dus 11 Zou moeten zijn. graag correctie.
icon

Beste antwoord door Robert 24 January 2019, 16:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +9
Via de Mijn Simpel pagina kan je je verbruiksspecificatie nakijken en zo inzien waar de kosten vandaan komen.
Omdat deze situatie echter best specifiek is, kan je als je er op je Mijn Simpel pagina niet uitkomt het beste contact opnemen met de Simpel klantenservice.
Daar kunnen ze aan de hand van je klantgegevens uitzoeken wat er is gebeurd.
Nee hoor. Na betaling van die 40 euro is er niets meer gedaan met de telefoon. Het is een variantie telefoon. Ligt na die betaling weer in de la. Dus is er niets verekend met de betaling van 40 euro.
Bellen? Kost me 90 ct per minuut.
Verzoek is dat Iemand dit vandaag hier regelt.
Is toch niet te veel gevraagd?
Reputatie 1
Badge +9
Hoi,

De betaling van €40,- zie je niet terug op de factuur. Het factuurbedrag blijft hetzelfde.
Je aanbetaling zal verrekend worden met het incassobedrag. Dus als je factuur €51,- bedraagt, zal daarvan €11,- worden geïncasseerd.
Het klantenservice telefoonnummer van Simpel vind je hier en brengt geen extra kosten met zich mee.
Dit nummer is een reguliere vaste lijn en gaat gewoon van de belbundel af.

Groeten, Robert
Het is zowaar goed gegaan. Dank je wel voor je hulp.

Reageer