te veel betaald

  • 21 June 2022
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb deze maand ruim 20€ extra moeten betalen, maar heb niets meer of minder gedaan dan mijn abonnement van 10€.

heel vreemd.

Ik vind het een heel verwarrend abonnement en hoop hier snel vanaf te kunnen.

Ik houd altijd veel mb over, red het ruim, niks anders dan anders gedaan en toch 20€ meer moeten betalen.

vind dit een beetje oplichterij!

 

Ik zit thuis gewoon op ons eigen internet, vraag me dus af waar het naartoe gaat!

Ik ga dan dit abonnement opzeggen zodra dit kan.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Sonja Vd Kolk

 

Welkom op onze community! 

 

Op basis van jouw bericht kan ik de facturen niet inzien. Ik wil je daarom, net zoals in dit topic gevraagd, vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Zodoende kunnen wij de factuur erbij pakken en nagaan waar de kosten voor zijn.

 

Bedankt alvast!

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik kan wel bellen, maar of we eruit komen?

De factuur kan ik zelf ook zien, maar vind het gewoon heel vreemd dat als ik een abonnement van 10€ per maand heb er ineens ruim 30€ wordt afgeschreven terwijl ik niks anders als anders heb gedaan.

Ik kan wel bellen, maar of jullie daar wat mee dien is de vraag?

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Sonja Vd Kolk,

 

Dat is afhankelijk van waar de kosten voor zijn en/of dat deze (on)terecht zijn. Dat kan ik via de community niet inzien, vandaar het verzoek om contact op te nemen. Dat kan ook via WhatsApp, Facebook, Twitter of per e-mail. Dat hoeft niet perse telefonisch te zijn. Zie deze website voor alle mogelijkheden.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer