Beantwoord

Vage facturen

  • 20 May 2019
  • 1 reactie
  • 313 Bekeken

Badge
Ik heb de afgelopen paar maanden steeds vaker facturen binnen gekregen die over mijn "normale standaard" bedrag heen komen door buiten de bundel kosten. Nou probeer ik dit altijd zoveel mogelijk te beperken door een MB aanvuller te kopen. En alsnog ga ik hier soms blijkbaar overheen. Laatst was mijn bundel bijna op en toen heb ik juist om te voorkomen dat ik extra kosten ging maken, mijn 4G niet meer aangezet. En nogsteeds gaf mijn factuur van Simpel aan dat ik weldegelijk m'n 4G had aangezet en ook nog flink gebruikt had ook. Nou heb ik maar een vrij lage bundel van €2,50 per maand met 500 MB's. Maar wat dan nog? Krijg een beetje het idee dat ik gewoon genaaid word waar ik bij sta puur omdat ik een lage bundel heb. Ben ik de enige of zijn er meer mensen met hetzelfde gevoel/ervaring? En benieuwd of dit ook bij mensen gebeurd met een hogere bundel.
icon

Beste antwoord door Sanne 22 May 2019, 11:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hi Aaron Wesley,

Welkom op de Community!

Verbruik is gelukkig niet afhankelijk van hoe groot jouw internetbundel is. Of je nou 500 MB of 5 GB hebt, de hoeveelheid MB's per handeling blijven gelijk. Ben je door jouw tegoed heen en wil je zeker weten geen internet meer gebruiken, dan kan je via Mijn Simpel mobiel internet uitschakelen. Ook kan je het Plafond instellen, zo hoef je zelf niet in de gaten te houden wanneer de bundel op is.

Over internetverbruik zijn meerdere topics op onze Community waar al een aantal handige tips zijn gegeven, zoals deze en deze. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag, mogelijk kan ik of een een andere gebruiker je nog verder op weg helpen.

Groet, Sanne

Reageer