Beantwoord

Via Via Voordeel bevestiging niet ontvangen

  • 23 March 2021
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Ik heb net een bestelling gedaan via een 'Via Via voordeel link’ maar hier geen bevestiging via de mail van gekregen. Voorheen kreeg ik naast de bestelling mail ook meteen een 'Via Via voordeel mail. Is dit veranderd of kunnen we nu wel fluiten naar het voordeel?

icon

Beste antwoord door Mila 25 March 2021, 15:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @wvlasman,

Welkom op onze community!

Wat leuk dat je een abonnement hebt besteld met het Via Via Voordeel. Het klopt inderdaad dat je wel een bevestiging hoort te krijgen hiervan. Omdat dit niet het geval is, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we aan de hand van je gegevens en de gegevens van de promotor, met je meekunnen kijken.:wink:

Succes!

Groet,

Mila

Bedankt voor de reactie,

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice via een chat sessie.
Degene, die het 'Via Via Voordeel’ heeft verleend, heeft nu in ieder geval de bevestigingsmail gehad.
Zou ik dan ook niet een bevestiging moeten krijgen of komt dat later als het abonnement in gaat?

Met vriendelijke groet,

wvlasman

Reputatie 4
Badge +8

Bedankt voor de reactie,

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice via een chat sessie.
Degene, die het 'Via Via Voordeel’ heeft verleend, heeft nu in ieder geval de bevestigingsmail gehad.
Zou ik dan ook niet een bevestiging moeten krijgen of komt dat later als het abonnement in gaat?

Met vriendelijke groet,

wvlasman

Fijn dat de bevestiging binnen is bij de ander. Jij hoort echter ook een bevestiging hiervan te ontvangen, die ontvang je nadat de bedenktermijn van je bestelling verlopen is. Is die termijn inmiddels voorbij en heb je nog geen bevestiging ontvangen, neem dan gerust even contact op. Dan lopen we dit graag samen na!

Reageer