belplafond per ongeluk voor een paar seconden aangezet; krijg ik gelijk een rekening van 50 cent. Ik ben al klant sinds 2008 en plafond instellen was altijd gratis. Nu heb ik een nieuwe abonnement voor mijn moeder aangeschaft en ik zet automatisch plafond aan. zie ik opeens bij de rekening 50 cent staan terwijl ik onbeperkt bellen heb aangeschaft; bleek het om een belplafond instellen te gaan. dus ik heb het snel weer uitgezet. Het is maar 50 cent maar ik vind het onredelijk. Ik al klant sinds 2008 en wist niet dat je er nu maandelijks voor moet betalen. en gezien het feit dat ik een onbeperkt bellen abonnement heb genomen is een plafond ook niet nodig. Mijn moeder gebruikt nooit data Dus ik had helemaal geen plafond in hoeven te stellen als ik wist dat het geld kostte. Bij het aanzetten knop zat ook geen waarschuwing: als u het aanzet kost het 50 cent per maand. Waarom is plafond instellen niet meer gratis? En moet je voor een paar minuten of seconde dat het per ongeluk aanstaat voor een hele maand betalen.
Beste antwoord door Phil
Bekijk origineel