Sticky F.A.Q.

Waarom ontvang ik nog een factuur na de einddatum van mijn contract?

  • 28 juli 2020
  • 0 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Bij Simpel worden de verbruikskosten achteraf berekend. Dit betekent dat je elke maand een factuur ontvangt met daarop de abonnementskosten voor de lopende maand, en de eventuele verbruikskosten van de maand daarvoor.

Als je minuten, sms’jes of MB’s buiten je bundel hebt gebruikt staan de kosten hiervoor dus pas een maand ná de einddatum van je abonnement op de factuur die je ontvangt.

Een andere factuurpost die achteraf berekend wordt is het bedrag wat je betaalt voor het gebruik van het Plafond. Als je bijvoorbeeld in februari een Plafond hebt ingesteld ontvang je in maart een factuur met het bedrag van €0,50 erop.

Kijk dus altijd naar de datum achter de factuurregel om te zien om welke periode het gaat.


0 reacties

Geen reactie

Reageer