F.A.Q.

Waarom wordt er nu €0,50 voor het plafond berekend?

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 847 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Simpel biedt een aantal manieren om zelf controle over je kosten te houden. Je kunt je verbruik nauwkeurig bijhouden in Mijn Simpel en de Mijn Simpel app, zodat je op tijd je verbruik kunt aanpassen of bijvoorbeeld een MB-aanvuller kunt bestellen. Ook kun je gratis je bundelgroottes omhoog of omlaag aanpassen. Daarnaast bieden we Het Plafond als een extra dienst. Om deze dienst aan te kunnen bieden maken we kosten, die alleen betaald wordt door klanten die de dienst ook echt gebruiken. Zo betaalt iedereen alleen voor wat hij of zij daadwerkelijk gebruikt.

3 reacties

Bij mij stonden er geen kosten! Dat weet ik echt zeker. Maar goed ik was al klaar met simpel en nuhelemaal. 

Heb 2 abonnementen lopen. Beide plafond aanstaan. Betaal voor 1 de extra kosten niet. . De ander 4 maanden niet betaald en toen ineens wel. Staat nergens vermeld dat als ik plafond instel ik moet betalen. Ik eis dan ook terugbetaling! Zoniet dan onderneem ik stappen want heb nooit toestemming gegeven voor de extra kosten zomaar af te schrijven. 

 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @DaniellevE,

Welkom op de Community!

Bij abonnementen die voor of op 8 augustus 2017 zijn besteld worden geen kosten voor het Plafond in rekening gebracht. Bij abonnementen die daarna zijn besteld wel. Dit gebeurt vanaf het moment dat je het Plafond voor een abonnement activeert. Voordat je het Plafond activeert wordt er gevraagd of je akkoord gaat met de voorwaarden, hierbij staan ook de kosten genoemd.

Groetjes,

Phil

Reageer