Beantwoord

Waar komen deze hoge kosten vandaan?

  • 27 August 2019
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Voor het eerst in al mijn jaren problemen met mijn abonnement dan wel met onverklaarbare kosten.
Vrijdag één busritje naar Sanquin bloedvoorziening mijn databundel opengezet omdat het wifi netwerk overbelast was. Én in één dag is mijn bundel op en opgelopen tot € 50,-? Er waren twee meldingen de 80% gebruikt en 100% gebruikt en ik heb mijn data toen uitgezet maar vond het al vreemd. Maar kennelijk heeft hij toen nog ergens iets op de achtergrond gedaan of het is een fout op de rekening want waar ik normaal dan een 30.00 MB verbruik met wat facebooken was het nu in wat volgens mij hooguit een uurtje was 896.52 MB enkel en alleen omdat die € 50,- er als limiet was, dit kan niet kloppen en is voor mij echt een rib uit mijn lijf. Volgens mij moet zo iets toch duidelijk afwijken van het normale patroon en nu kwam ik er dus ook achter dat dit de enige vorm van klantenservice is.
icon

Beste antwoord door Sanne 28 August 2019, 10:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Jan Schriever

Vervelend om te lezen dat je een hoge factuur hebt ontvangen. 

Je kan via jouw persoonlijke Mijn Simpel de factuur inhoudelijk inzien en controleren hoe de factuur is opgebouwd. Indien je na het inzien van jouw factuur toch nog vragen hebt hoe de kosten zijn ontstaan? Aarzel dan niet om even contact met ons op te nemen via onze contact opties. Daarnaast is het altijd mogelijk om extra kosten op een factuur te voorkomen. Hiervoor kan je het Plafond instellen via jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Ik wens je een fijne dag. 

Groet, Noor 
Simpel

heb deze maand heel hoge rekening denk aan oplichting

Reputatie 3
Badge +7
Hi Mark, welkom op de community!

We kunnen niet inzien wat je op het internet doet of door welke app het verbruik hoger zou kunnen liggen. Je kan in de instellingen van jouw toestel onder "gegevensgebruik" nagaan welke apps hoeveel MB verbruiken. Vooral foto's en video's verbruiken veel data. Het tarief voor internet buiten de bundel is €0,15 per MB.

De community is een openbaar forum dus ik kan hier jouw verbruik niet bekijken. Voor verdere inzage in jouw verbruik, kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Groet, Sanne

Reageer