Beantwoord

Coulance gehad!

  • 12 January 2022
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Coulance Gehad van Simpel!

 

Naar meer als 24 uur niet kunnen bellen of gebeld worden hebben we €0,32 vergoeding gehad 🎉

Wat  is dit toch een fantastische actie…

Schaam je!!!

En daarbij als je mailt krijg je 4 dagen later een reactie.

via what’s app 6 uur later…

nou zij een medewerker u had ook via Twitter of insta contact kunnen zoeken… moet niet gekker worden.

icon

Beste antwoord door Mila 18 January 2022, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Marielle Kleuskens,

Vervelend om te lezen dat je meer dan 24 uur niet hebt kunnen bellen. Wanneer er een storing gaande is waardoor je tijdelijk onbereikbaar bent, heb je recht op een bedrag gelijk aan de abonnementskosten die je voor één dag betaalt. Vandaar dat je €0,32 vergoeding hebt gehad. 

Wat betreft de bereikbaarheid van onze klantenservice, proberen we in ieder geval binnen twéé uur te reageren op WhatsApp. Via e-mail kan het inderdaad enkele dagen duren voordat je antwoord krijgt. Uiteraard kan je ons altijd telefonisch bereiken tussen 09:00 uur en 21:00 uur ‘s avonds.

Groet,

Mila

 

Reageer