Beantwoord

Prijsvergelijk.nl geeft een ander abbonoment weer dan op jullie site

  • 8 januari 2020
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Ik wil graag het Euro 4,- produkt hebben met onbeperkt bellen en 250Mb internet. Deze heeft mijn vrouw ook en zou deze ook graag willen. Deze is niet zichtbaar bij jullie site. Hoe kan ik als nog dit produkt kopen?

icon

Beste antwoord door Snowboard 8 januari 2020, 11:58

Wanneer ik de bundel kies met 250MB voor €2,50 en onbeperkt bellen toevoeg kom ik uit op €4,- abonnement 2 jaar.

Nieuwe klant.

 

Wat zie jij? Welke opties, welke methode heb je gebruikt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9

Wanneer ik de bundel kies met 250MB voor €2,50 en onbeperkt bellen toevoeg kom ik uit op €4,- abonnement 2 jaar.

Nieuwe klant.

 

Wat zie jij? Welke opties, welke methode heb je gebruikt?

Beste Snowboard / klantenservice,

Ik heb de methode en filters gebruikt wat te zien is in in de URL:// die is aangesloten aan het keurmerk Thuiswinkel. Daarna klik ik op BEKIJK BIJ SIMPEL. mijn vrouw heeft wel zo’n contract. Deze wil ik ook graag bij u afsluiten. Meer info dan moet u even persoonlijk bellen via mijn inlog gegevens kunt mij vinden.

 

Reputatie 4
Badge +9

Hi Peugeot504.

Ik heb zowel op prijsvergelijken met jouw ingestelde filters gekeken en op de site van Simpel.

Op beide kom ik uit  bij €4,- met jouw wens.

 

Trouwens,

Meer info dan moet u even persoonlijk bellen via mijn inlog gegevens kunt mij vinden.

Zo mag/werkt het niet. 

Reageer