Beantwoord

5 GB verbruikt in 1 dag??

  • 1 September 2020
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Badge

Ik kreeg vanochtend bericht dat ik bijna mijn plafond heb bereikt van 5GB en dat ik over 30 dagen weer nieuwe GB krijg. Ik kan toch niet in 1 dag 5 GB hebben verbruikt??

icon

Beste antwoord door Phil 2 September 2020, 11:26

Bekijk origineel

3 reacties

Hier ook. vandaag heb ik maar 144mb gebruikt, maar simpel stuurde ik een 80% waarschuwing en het dashboard toont nog maar 844mb over van 5GB

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Yvcala!

Welkom op onze Community!

De melding dat je het Plafond hebt bereikt ontvang je wanneer je het door jou ingestelde Plafondbedrag hebt bereikt. Betaal je bijvoorbeeld €10,00 per maand aan vaste abonnementskosten en staat je Plafond ook op €10,00 ingesteld dan bereik je met je vaste abonnementskosten direct je limiet en ontvang je daar een melding over. Vanaf dat moment is het niet meer mogelijk om buiten de bundel te verbruiken, tegoeden binnen je bundel kan je echter nog altijd gebruiken.

Groetjes,

Phil

Reputatie 4
Badge +8

Hier ook. vandaag heb ik maar 144mb gebruikt, maar simpel stuurde ik een 80% waarschuwing en het dashboard toont nog maar 844mb over van 5GB

Hi @simpleuserspb1001! Deze situatie verschilt ten opzichte van de situatie van de topicstarter. In jouw geval raad ik aan om de melding die je hebt ontvangen goed naast het verbruik te leggen. Nagenoeg altijd klopt het namelijk wanneer je de 80 en 100 procent meldingen ontvangt. Indien de gegevens niet overeen komen kan je contact opnemen met onze klantenservice. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we met je mee.

Groetjes,

Phil

Reageer