Beantwoord

Aanbieding bestaand abbo

  • 23 February 2021
  • 5 reacties
  • 1105 Bekeken

Er zijn nu dubbele data aanbiedingen. Kan ik mijn bestaande abbo's aanpassen, zodat ik als vaste klant ook gebruik mag maken van deze aanbiedingen? 

icon

Beste antwoord door Karin303 23 February 2021, 08:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dat kan alleen als je abonnement al verlengd mag worden ( 6 maanden voor de einddatum) tussendoor abonnement wijzigen is niet mogelijk...

Oh jammer. Dan neem ik een abbonement bij een andere provider, en laat mijn abonnementen bij Simpel geruisloos aflopen. Bestaande klanten zijn blijkbaar minder belangrijk. 

Reputatie 6
Badge +9

Stel dat er vandaag een aktie is bij Albert Hein koffie 2 halen 1 betalen,  denk je dan dat de volle prijs die jij  vorige week  betaalde alsnog wordt bijgesteld  omdat je vaste klant bent????.....Er zijn steeds weer nieuwe aanbiedingen,

Karin, je koffievergelijking slaat kant nog wal. Stel, een klant koopt bij jou elke maand voor eur 2.50 koffie (om in jouw wereld te blijven). Nu zegt die klant tegen jou: ik wil elke maand voor eur 10 koffie kopen. Dan zegt Simpel: nee hoor, ik wil die eur 7.50 omzet niet.

Daarnaast is het onbehoorlijk om trouwe klanten niet hetzelfde aan te bieden als nieuwe klanten. Dan gaan ze koffie ergens anders halen. Snap je dat? 

Reputatie 6
Badge +9

Stel je bent een nieuwe klant en maakt nu gebruik van het dubbele data aanbod....Over een half jaar komt er dan een nieuwe aanbieding de eerste 3 maanden gratis abonnement...Dan zeg jij ik wil dat ook want ik ben een vaste klant,  En omdat Simpel heel veel vaste klanten heeft gaat die vlieger dus niet op...Onbehoorlijk???? Nee Simpel heeft steeds weer nieuwe acties  bij nieuwe abonnementen en voor  de bestaande klanten die verlengen......

 wacht dus gewoon weer  tot je kunt verlengen en maak dan gebruik van de lopende aanbieding.…Een abonnement loopt 2 jaar en je mag 6 maanden van tevoren verlengen....met een nieuw aanbod...

 

Reageer