Beantwoord

boete

  • 1 October 2020
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

ik ben 1 keer over mijn internetbundel gegaan doordat ik hem vergat uit te zetten en vin slaap viel onder een film. Onze wifi werkte niet daardoor moest ik op mn hotspot maar nu 50 euro boete vind ik vreselijk.

Graag een oplossing.

icon

Beste antwoord door Ilan 2 October 2020, 09:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen @Henkenalie.

Welkom op de community!

Het is natuurlijk schrikken als je opeens ziet dat je over je bundel heen bent gegaan, zeker als je in slaap viel en dat je daarom extra kosten hebt gemaakt.
Om je gerust te stellen wil ik je in ieder geval vertellen dat wij geen boetes uitdelen. De kosten buiten de bundel zijn de normale kosten die wij voor data in rekening brengen. De kosten in je gekozen bundel zijn daar in tegen goedkoper gemaakt zodat je volop gebruik kunt maken van het internet zonder teveel hiervoor te moeten betalen. 

Omdat we weten dat het kan gebeuren dat je desondanks toch nog per ongeluk verrast kan worden hebben wij een plafond. Hiermee voorkom je hogere kosten dan de door jezelf ingestelde plafond.
Ook kan je in de instellingen van je toestel aangeven dat je toestel niet terugvalt op 4G bij verlies van je Wifi signaal, dit heet “Wifi assistant”. En is per toestel verschillend.


> Hier vind je nog meer tips om te voorkomen dat je “onnodig” data verbruikt.  Voor Android  of iOS (Apple)

Ik adviseer je om onze klantenservice te contacteren, wij kunnen dan samen naar een gepaste oplossing kijken.

Een zeer fijn weekend toegewenst.

Groet,

Ilan

 

Reageer