Beantwoord

Boete van 0,15 cent per MB overschrijding!

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 767 Bekeken

Badge
Ik ben 268,50 MB over de databundel gegaan (5GB) en daar is 40,28 voor berekend!
Dit betekent dat er voor iedere MB dus 0,15 boete wordt berekend!
Waar kan ik dit tarief vinden en waarom is dit zo ontzettend hoog?
Ik heb inmiddels een plafond ingesteld waar ik 50 cent voor moet betalen!
Daar jaag je klanten mee weg!

Een ontevreden klant.😫
icon

Beste antwoord door Tess 17 July 2019, 11:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Jammer dat je dat zo ziet @Eastclintwood, dat is namelijk niet onze gedachtegang erachter. We hebben er simpelweg voor gekozen om klanten de ruimte te geven hier zelf een afweging in te maken. De ene vindt het juist fijn om van een volledig functionerende netwerkverbinding gebruik te kunnen maken en heeft daar een bepaald tarief voor over, de ander weer niet.

Om je als klant de mogelijkheid te geven dit onder controle te houden kan je een Plafond instellen, je actuele tegoed inzien via Mijn Simpel en waarschuwen we je middels 80 procent en 100 procent meldingen per sms zodat je eventueel de internetverbinding op je toestel of via Mijn Simpel kan uitschakelen. 

Simpel is te simpel om de klant zelf te laten kiezen om de dat kraan te laten uitzetten als de mb s op zijn

 

Het nieuwe (verdien) model is de klant oplichten 

Reputatie 6
Zojuist meteen gebeld om het abonnement op te zeggen maar dat loopt nog 21 maanden en ze wilden het niet beëindigen. Top service. Ach over nog maar 21 maanden en dan overstappen naar een fatsoenlijke provider. Volgende keer de kleine lettertjes beter lezen. Wij allebei :)

Beste @laurenseydems
Het is raadzaam om altijd de kleine lettertjes te lezen. Ook bij de door U genoemde "fatsoenlijke provider" kunnen veranderingen gebeuren die ingrijpende gevolgen kunnen hebben.
Hoi Luc, ik had zojuist hetzelfde.

Zag wel dat ik een berichtje kreeg dat ik bijna aan mijn limiet zat maar ging ervan uit dat het internet zou worden geblokkeerd of in snelheid teruggezet zoals bij mijn vorige providers.

Zojuist een berichtje dat ik 330 mb buiten de bundel heb gebruikt en 50 euro dien te betalen.

Schofterig.

Zojuist meteen gebeld om het abonnement op te zeggen maar dat loopt nog 21 maanden en ze wilden het niet beëindigen. Top service. Ach over nog maar 21 maanden en dan overstappen naar een fatsoenlijke provider. Volgende keer de kleine lettertjes beter lezen. Wij allebei 🙂
Badge +8
Hi Luc!

Ik kan goed begrijpen dat het vervelend is wanneer je extra kosten ontvangt.

Wanneer je buiten je bundel internet verbruikt rekenen wij inderdaad 15 cent per MB. Dit kun je ook terug vinden op onze tarievenlijst.
Daarnaast is het goed dat je een Plafond hebt ingesteld, het Plafond beschermt je tegen alle buitenbundelkosten.
Mocht je alsnog meer internet nodig hebben kun je via je persoonlijke pagina een MB aanvuller bestellen.

Groetjes Tess

Reageer