Beantwoord

Bellen Buiten mijn bundel internetkosten

  • 20 January 2020
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Goedemorgen,

Ik ben buiten mijn bundel gegaan qua MB's, voor de eerste keer. Ik heb afgelopen week voor 3 euro MB's bijgekocht. In het laatste bericht staat dat ik nog 200 MB had, helaas geen nader bericht dat dit ook op was. Nu ben ik ver buiten mijn bundel gegaan. Ik las iets over coulance, bij de eerste keer buiten de bundel. Graag zou ik hiervoor in aanmerking komen. Ik begreep dat je dan het bedrag van de MB aanvuller betaald, dit zou ik erg graag willen! Uiteraard zal ik vanaf nu een plafond instellen om dit te voorkomen, want dit wil ik zelf ook niet meer.

Groet,

Mandy

icon

Beste antwoord door Joachiem 21 January 2020, 15:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Mandy,

Balen dat je buiten je bundel bent gegaan. We willen zeker naar je situatie kijken, neem daarvoor even contact op met onze klantenservice via > www.simpel.nl/contact <

 

Groetjes Joachiem

Reageer