Beantwoord

Bundel na Dubbel Data Dagen

  • 22 February 2021
  • 5 reacties
  • 1098 Bekeken

Als ik nu verleng met de Dubbel Data Dagen 2GB + 2GB wat gebeurt er dan bij afloop van het contract na 2 jaar ? Vervalt het dan naar 2GB of blijft het dan een abonnement met 4GB ?

icon

Beste antwoord door Mila 23 February 2021, 13:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hoi,

2 Jaar geleden kreeg ik 500mb op mijn abo van 4Gb. Verlengdeal gaat gewoon uit van 4Gb, zou dus 4.5+ 4.5 moeten zijn.

Tot hoelang lopen die dubbel data dagen eigenlijk?

Het is niet zo dat je huidige bundels verdubbeld worden bij een verlenging. Enkele bundels die wij tegenwoordig aanbieden worden tijdelijk verdubbeld. Zo wordt de bundel van 2 GB tijdelijk 4 GB, de bundel van 4 GB tijdelijk 8 GB en wordt de bundel van 6 GB nu 12 GB. Deze actie loopt nog tot 31 maart aanstaande.

Badge

Hoi,

2 Jaar geleden kreeg ik 500mb op mijn abo van 4Gb. Verlengdeal gaat gewoon uit van 4Gb, zou dus 4.5+ 4.5 moeten zijn.

Tot hoelang lopen die dubbel data dagen eigenlijk?

Reputatie 2
Badge +8

Hi @h.vandevrugt,

Wanneer je contract afloopt blijf je de bundel van 4GB behouden. Er verandert niets, mits je niet verlengd of je bundels wijzigt @h.vandevrugt.

Groet,

Mila

Mag ik om een duidelijker antwoord vragen; Wordt dan na de twee jaar, dus na afloop van het contract de bundel 2 Gb of 4 Gb?

 

mvg. 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @AnneAnne,

Welkom op onze community!

Leuk om te lezen dat je overweegt om te verlengen en gebruik te maken van de Dubbel Data Dagen. Wanneer je contract afloopt, blijf je gebruik maken van de gekozen bundel, mits je niet verlengd en gebruik maakt van de op dat moment geboden verlengdeals. Je hoeft je hier dus geen zorgen over te maken!

Succes met verlengen!

Groet,

Mila

Reageer