Beantwoord

Geen mobiel internet na overstappen naar Simpel

  • 28 August 2019
  • 2 reacties
  • 436 Bekeken

Ik ben overgestapt van Lycamobile naar Simpel en heb daarbij ook een nieuwe simkaart gekregen en heb nummerbehoud gedaan. Nu werken sms'en sturen en bellen wel, maar als ik ergens geen wifi heb en ik dus mobiel internet wil gebruiken, krijg ik niks of doet hij het niet. Weten jullie misschien waar het door komt en hoe ik weer mobiel internet kan krijgen? Mijn abonnement is gisteren ingegaan en ik heb het vandaag nog steeds niet. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Youp 28 August 2019, 15:03

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +8
Hallo @Lingli,

Welkom op onze community!

Wat vervelend dat je nog niet optimaal gebruik kunt maken van je abonnement. Je kunt onderstaande punten alvast zelf checken/uitvoeren:

  • Start je telefoon opnieuw op
  • Is internet geactiveerd? Controleer dit bij ´Sim & Instellingen´ op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina.
  • Controleer of de instellingen op je telefoon goed ingesteld staan via onze ´Toestelhulp´.
  • Controleer of internet werkt als je je simkaart in een andere telefoon plaatst.
Mocht je hierna nog steeds geen gebruik kunnen maken van je internet, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij helpen jou dan graag verder.

Succes!

Groet,

Youp
Ik had dit vandaag ook. Dan moet je de gegevens in je mobielnetwerk aanpassen naar internet.access.nl en dan doet die het wel.

Reageer