Beantwoord

Geen VPN verbinding mogelijk over 4G

  • 18 July 2019
  • 5 reacties
  • 902 Bekeken

Goedemiddag,

Zelf heb ik thuis een VPN server. Via wifi (buiten huis) kan ik verbinding maken met de server.
Via de 4G verbinding lukt dit niet, heeft iemand enig idee of dit aan Simpel ligt? Zo ja, wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tess 19 July 2019, 13:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi @marijn390 , ik help je graag met het doorzetten. Kan je daarvoor wel even contact opnemen via de klantenservice? Via de community kunnen wij jouw abonnement niet inzien, wel via de klantenservice 😁
Badge +8
Hi Marijn!

Welkom op onze community :)

Wanneer je geen mobiel netwerk thuis krijgt raad ik allereerst aan om de dekking in je omgeving te controleren.
Via onze dekkingskaart kun je dit gemakkelijk nagaan.

Mocht je hier een storing ontdekken kan het zijn dat er in je omgeving word gewerkt aan het netwerk.
Wanneer je niets van een storing of dekkingsprobleem ontdekt kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Groetjes, Tess
Hi Marijn!

Welkom op onze community :)

Wanneer je geen mobiel netwerk thuis krijgt raad ik allereerst aan om de dekking in je omgeving te controleren.
Via onze dekkingskaart kun je dit gemakkelijk nagaan.

Mocht je hier een storing ontdekken kan het zijn dat er in je omgeving word gewerkt aan het netwerk.
Wanneer je niets van een storing of dekkingsprobleem ontdekt kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

Groetjes, Tess

Ik heb geen storing of geen bereik. Ik heb gewoon 4G alleen over 4G kan ik geen verbinding maken met mijn VPN thuis. Op de wifi bij de buren lukt dit wel, is er een poort bij jullie dichtgezet of iets dergelijks?
Badge +8
Hi Marijn!

Met 4G zou het gewoon moeten lukken. Misschien dat er een instelling is gedaan bij je VPN thuis dat alleen verbindingen via wifi wordt toegestaan? Heb je het ook al eens geprobeerd met 4G van een andere provider? Mocht het dan nog niet werken neem dan even contact op dan zetten we deze case door naar de technische staf.

Groetjes en een mooi weekend!
Tess
Hi Marijn!

Met 4G zou het gewoon moeten lukken. Misschien dat er een instelling is gedaan bij je VPN thuis dat alleen verbindingen via wifi wordt toegestaan? Heb je het ook al eens geprobeerd met 4G van een andere provider? Mocht het dan nog niet werken neem dan even contact op dan zetten we deze case door naar de technische staf.

Groetjes en een mooi weekend!
Tess

Ik heb alles nagekeken dus als je dit naar de technische afdeling wil doorzetten graag.

Reageer