Beantwoord

Geen WIFI verbinding

  • 16 February 2021
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Sinds 15-2 heb ik mijn abonnement verlengd en sindsdien krijg ik geen verbinding meer met wifi. Heb netwerk al verwijderd, telefoon uitgezet, maar nog geen verbinding. 

Hoe krijg ik weer wifi verbinding?

icon

Beste antwoord door Karin303 16 February 2021, 10:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Fijn om te lezen dat het inmiddels is opgelost @Tamtam!

Probleem opgelost. Internet helemaal uitgetrokken en opnieuw opgestart.

Juiste gegevens zijn ingevuld. Slaat de Wifi wel op, maar verbind vervolgens niet.

Reputatie 6
Badge +9

Wifi.krijg je via je vaste internet verbinding, Simpel levert mobiele netwerk en dat is iets anders....Probeer de juiste Wifi gegevens op je telefon opnieuw in te vullen 

Reageer