Beantwoord

Hoe kan het dat mijn internet zo snel opgaat?

  • 1 September 2021
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Hoi,

Ik heb nu al best lang een abonnement bij Simpel, maar ik heb dit nog nooit eerder gemaakt. Ik heb namelijk op 28-08-2021 nieuwe internet GB gekregen (6 GB), maar er is in 2 dagen 5 GB op gegaan. Ik vind dit heel vreemd aangezien ik deze 2 dagen zelden mijn internet geopend heb. Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg over hoe dit zou kunnen komen. 
 

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 September 2021, 16:09

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @Roj26

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. 

Balen dat het verbruik van deze maand zo hoog is. De oorzaak is voor ons lastig om te achterhalen, omdat wij geen inzage op de inhoud van je datasessies. 
Je zou allereerst de instellingen van je toestel kunnen raadplegen. Via deze weg kan je namelijk inzien welke apps de meeste MB’s verbruiken, wellicht dat dit iets meer duidelijkheid geeft. 

Daarnaast is het van belang dat je alle apps goed afsluit na gebruik. Als je dit niet doet blijven deze doordraaien op de achtergrond, waardoor het toestel onnodig MB’s verbruikt. 

Op deze pagina wordt meer uitleg gegeven over wat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn van het hoge verbruik en hoe je dit voor de volgende keer kan beperken. 

Succes! 

Groet, 

Lisa

 

Reageer