F.A.Q.

Hoe snel is 4G internet?

  • 17 January 2019
  • 4 reacties
  • 502 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
4G heeft een downloadsnelheid tot 75 Mbps en een upload snelheid van 10 Mbps. Deze snelheid zit standaard inbegrepen bij alle abonnementen met een internetbundel. Hiermee heb je meer dan voldoende snelheid om te surfen, filmpjes te kijken of muziek te luisteren via je favoriete apps.
Via ons 3G netwerk bieden we een downloadsnelheid tot 14 Mbps en een uploadsnelheid van 1 Mbps.

4 reacties

Waarom kom ik bij mij dan niet verder dan tussen de 10 en 23 mbp

Ik woon in Almere en toen ik een wifi storing had kwam ik er achter dat het bij mij wel heel traag is dat is net zoiets als 3G snelheid en nou weet ik wel dat het niet duur is maar beloof dan ook geen snelheden tot 75 mbp als je die niet kunt waarmaken voor mij toch een reden om verder te zoeken en wat meer te betalen wel vreemd want toen ik T mobil had was het wel snel hier en nu is het gewoon slecht terwijl het over het zelfde netwerk zou gaan.......vreemd

Hi @defaab

Wat vervelend dat het internet niet naar behoren werkt. 

Heb je onze dekkingskaart al bekeken? Hier kan je zien hoe de dekking op jouw locatie(s) is. 
Mocht de dekking goed zijn dan is het raadzaam om de simkaart even in een ander toestel te testen. Zo kan je 100 procent uitsluiten dat de storing niet wordt veroorzaakt door het toestel zelf.

Indien dit de problemen niet oplost neem dan even contact met ons op. 
Aan de hand van je persoonsgegevens kan ik je verder helpen en eventueel een onderzoek laten starten. 

Groet,

Lisa



 

Het ligt niet aan mijn samsung a71 en ook niet aan mijn vrouw der a51 dit zijn nieuwe toestellen en ook geen verbetering in mijn note 8 van samsung.

Maar ik vraag mij af wat contact opnemen gaat verbeteren aan de snelheid bij mij thuis,die gaat daar echt niet sneller van worden.

Ik was toevallig gister in adam en toen haalde hij wel 70 mbs.

De kaart geeft aan binnen buiten bij mij  zeer goede dekking,geloof mij het een lachertje,Trump zou zeggen fake news😂😂,

En dat gaat niet sneller door te bellen.

Vriendelijke groeten.

Jack faber

Reputatie 2
Badge +8

Hi @defaab,

Bedankt voor de toelichting. Omdat je de stappen hebt doorgenomen en het bereik niet is verbeterd, wil ik je toch vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen aan de hand van je gegevens alles inzien en indien nodig een onderzoek laten starten om zo tot een passend oplossing te komen.

Succes!

Groet,

Mila

Reageer