Beantwoord

Hoge rekeningen voor internet op xiaomi redmi note 7

  • 7 November 2019
  • 5 reacties
  • 514 Bekeken

Krijg hoge rekeingen terwijl ik nog voldoende mb's hebt, welke instelling moet ik doen en waar te vinden 

Xiaomi redmi note 7

icon

Beste antwoord door Snowboard 9 November 2019, 12:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hi Ger. 

 

Probeer eens dit. Ga naar de instellingen van de Xiaomi Redmi Note 7.

 

Simkaarten en mobiele netwerken. 

Onder instellingen simkaart, instellingen.

Mobiele gegevens en dataroaming aan. 

Instellingen simkaart. (klik op provider) 

Namen toegangspunten.

APN - internet.access.nl

Opnieuw opstarten telefoon. 

 

Gebruik in buitenland op mijn simpel aan.

Let op: gebruik geen Turks netwerk op een Grieks eiland.

€5,- per MB gaat snel.

 

DUS handmatig netwerkselectie (vastzetten).

 

 

Een toevoeging..

Turks netwerk..  is i.t.t. Griekenland zone 2, en gaat niet via de bundels. Buitenbundel kosten. 

Dank je wel. Ga ik zo proberen.

Reputatie 6

Hi Ger. 

 

Probeer eens dit. Ga naar de instellingen van de Xiaomi Redmi Note 7.

 

Simkaarten en mobiele netwerken. 

Onder instellingen simkaart, instellingen.

Mobiele gegevens en dataroaming aan. 

Instellingen simkaart. (klik op provider) 

Namen toegangspunten.

APN - internet.access.nl

Opnieuw opstarten telefoon. 

 

Gebruik in buitenland op mijn simpel aan.

Let op: gebruik geen Turks netwerk op een Grieks eiland.

€5,- per MB gaat snel.

 

DUS handmatig netwerkselectie (vastzetten).

 

 

Beste Jaochiem

Wij waren in Griekenland en hadden net een paar dagen het abo van Simpel. Mijn vrouw en ik hadden ook net een abo van Simpel met een samsung s7 mobiel. Bij deze 2 kon ik de instellingen doen met voedselhulp. Van mijn dochter was er niet te vinden en moest binnen elkel dag al gebruikskosten betalen van 50 euro en had ze nog steeds 2 gb beschikbaar. Dus waren wij hier niet blij mee. Van de instellingen van de xiaomi redmi note 7 kon ik niets vinden.

Nog steeds dus nog niets aangepast.

Groet Ger

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Ger!

Leuk dat je een vraag stelt op de Community.

Heb je gekeken op je persoonlijke Mijn Simpel pagina bij de verbruiksspecificatie of op de facturen waar de kosten voor zijn? 

Mocht je toelichting nodig hebben op je verbruiksspecificatie of facturen dan kun je contact opnemen met mijn collega’s via www.simpel.nl/contact

Veel plezier hier en stel gerust nog een vraag.

Groetjes Joachiem 

Reageer