Beantwoord

Ik heb Tijdelijk meer internet nodig

  • 16 July 2019
  • 1 reactie
  • 902 Bekeken

Ivm scheiding ga ik tijdelijk op een camping woning. Daar heb ik geen internet, dus zal het met de internet op mijn telefoon moeten doen...

1.Kan ik tijdelijk mijn bundel omhoog zetten en deze weer naar beneden aanpassen zodra ik een permanente woning heb gevonden?
2. Ik zou het internet dan voor mijn werk (mobiele hotspot), mijn eigen laptop, telefoon en om de week af en toe 2 tablets nodig hebben. Wat zou dan reƫel zijn aan GB? Ik zou dan niet gaan downloaden oid.
icon

Beste antwoord door Tess 17 July 2019, 13:03

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi!

Welkom op onze community!

Ik kan goed begrijpen dat je meer internet in je bundel zou willen vooral wanneer je gebruik gaat maken van je mobiele hotspot.
Doordat je aangeeft meerdere apparaten te gaan gebruiken raad ik je aan te controleren via je persoonlijke pagina of je in aanmerking komt tot een verlening.
Deze optie vind je terug onder het kopje ''abonnement''. Ook heb je de optie om je bundels te wijzigen, dit kun je maandelijks omhoog en omlaag zetten.
Doordat ik denk dat je een korte periode meer internet nodig hebt doordat je een tijdje woonachtig bent op de camping raad ik je aan om te kiezen voor de hoogste bundelwijziging (10GB)

Wanneer je weer in de gelegenheid bent van Wifi kun je het beste je abonnement op dat moment verlengen met een mooie nieuwe actie waarbij je minder GB nodig hebt.

Om je te beschermen tegen eventuele buitenbundelkosten raad ik je aan om een Plafond in te stellen. Dit Plafond beschermt je tegen extra kosten, via je persoonlijke pagina onder het kopje ''Plafond'' vind je deze optie terug!

Groetjes, Tess

Reageer