Beantwoord

Internetdata gaat heel snel op!!!

  • 6 January 2020
  • 2 reacties
  • 652 Bekeken

Mijn standaard belbundel van 4gb is binnen enkele dagen opgeraakt. Vervolgens heb ik 3x 1gb extra bijgekocht en ook dit is bijna op. Mijn huisgenoot heeft hetzelfde probleem en ik lees op fora dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben. Volgens de antwoorden van simpel kan het liggen aan instellingen en valt verbruik allemaal bij te houden, maar daar heb ik volledig geen vertrouwen in. De afgelopen jaren had ik een lagere internetbundel en mijn internetverbruik was ongeveer hetzelfde of zelfs meer. Ik heb vrijwel nooit mb hoeven bij te kopen. Met deze aantrekkelijke actie van 4gb,onberperkt bellen en 500sms zou ik dus niet snel over mijn bundel moeten gaan. Aan de instellingen ligt het niet, want voorheen heb ik deze problemen niet gehad en mijn internetverbruik was niet anders. Wij voelen ons erg gedupeerd. Wie merkt hetzelfde sinds de overstap naar simpel? Ik wil van simpel graag een duidelijke verklaring hebben en ook graag een compensatie. Op dit moment zijn wij hartstikke ontevreden als klanten. 

icon

Beste antwoord door Tess 8 January 2020, 10:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Dit gaat wel erg snel maar kan. Wat voor merk en type telefoon heb je? 

Badge +8

Hi Azif,

Welkom op onze community!

Zoals ik je bericht lees gaat inderdaad je internet wel erg snel op.

Via deze link kun je hier meer informatie over terug vinden en deze instellingen in je toestel controleren.

Om dieper in te gaan op je verbruiksoverzicht kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice .
Dan kunnen we ook echt je klantgegevens erbij pakken en het verbruik met je doornemen. 

Groetjes Tess

Simpel 

Reageer