Mijn standaard belbundel van 4gb is binnen enkele dagen opgeraakt. Vervolgens heb ik 3x 1gb extra bijgekocht en ook dit is bijna op. Mijn huisgenoot heeft hetzelfde probleem en ik lees op fora dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben. Volgens de antwoorden van simpel kan het liggen aan instellingen en valt verbruik allemaal bij te houden, maar daar heb ik volledig geen vertrouwen in. De afgelopen jaren had ik een lagere internetbundel en mijn internetverbruik was ongeveer hetzelfde of zelfs meer. Ik heb vrijwel nooit mb hoeven bij te kopen. Met deze aantrekkelijke actie van 4gb,onberperkt bellen en 500sms zou ik dus niet snel over mijn bundel moeten gaan. Aan de instellingen ligt het niet, want voorheen heb ik deze problemen niet gehad en mijn internetverbruik was niet anders. Wij voelen ons erg gedupeerd. Wie merkt hetzelfde sinds de overstap naar simpel? Ik wil van simpel graag een duidelijke verklaring hebben en ook graag een compensatie. Op dit moment zijn wij hartstikke ontevreden als klanten.
Beste antwoord door Tess
Bekijk origineel