zijn vele malen lager dan bij T-mobile.
Hoe ervaren gebruikers dit in de praktijk?
Want goedkoop moet natuurlijk geen teleurstelling betekenen qua snelheid.
Beste antwoord door Phil
Bekijk origineelBeste antwoord door Phil
Bekijk origineelOnder ideale omstandigheden kan je internetverbinding een technische maximumsnelheid halen. We noemen dit de theoretische maximumsnelheid van ons netwerk. In praktijk zijn er allerlei factoren die voor minder ideale omstandigheden zorgen en zo de snelheid kunnen beïnvloeden. Te denken valt aan het type toestel dat je gebruikt en of deze geschikt is voor 4G, je locatie, en of er veel mensen tegelijkertijd gebruik maken van internet, zoals op een festival of op een druk strand. Als veel mensen tegelijk gebruik maken van dezelfde mast dan gaat de snelheid van je verbinding omlaag.
Ik krijg bij mij in de tuin toch heel andere getallen uit de speedtest:
En deze was nog de beste test. Er waren veel slechtere testen bij.
Zoals deze bijvoorbeeld:
Hier wil ik niet voor betalen.
Hi
Dat ziet er inderdaad niet naar behoren uit.
Heb je al een kijkje genomen op de dekkingskaart om te zien of het netwerk in jouw regio momenteel naar behoren functioneert? Indien je op de dekkingskaart geen verklaring terugziet raad ik je aan om contact met ons op te nemen, dan kijken we met je mee naar je situatie en gaan we op zoek naar een oplossing.
Groetjes,
Phil
Dat ziet er inderdaad niet naar behoren uit.
Heb je al een kijkje genomen op de dekkingskaart om te zien of het netwerk in jouw regio momenteel naar behoren functioneert? Indien je op de dekkingskaart geen verklaring terugziet raad ik je aan om contact met ons op te nemen, dan kijken we met je mee naar je situatie en gaan we op zoek naar een oplossing.
Phil,
IK heb al contact gehad en verschillende testen gedaan. Het is gewoon een dekkingsprobleem. Ik zit redelijk ver van de zendmast die in de wijk hiernaast zit. Wij zouden eigenlijk een eigen zendmast in onze wijk moeten hebben.
Hi jdevrie,
Goed dat je contact met ons hebt opgenomen, echter spijtig om te lezen dat het niet tot een oplossing heeft geleid. Indien het inderdaad een dekkingsprobleem betreft dan is het lastig om daar op korte termijn wat aan te doen. Mocht je dit blijven ervaren, schroom dan niet om nogmaals in contact te treden of om mij een privébericht te sturen. Dan kijken we samen verder naar de opties.
Groetjes,
Phil
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.